سال ۱۴۰۴، سرمایه گذاری برای تولید

دوره MBA مرکز توسعه و مشاوره مدیریت در ۴ گرایش ( منابع انسانی ، بازاریابی ، استراتژیک و مالی) برگزار می شود.این دوره ها یک ساله ( ۲۴۰ ساعت ) است . همه گرایشها دارای دروس مشترک و پایه  و تعدادی دروس تخصصی هستند.

دروس پایه و مشترک MBA درکلیه گرایشها
 مدت زمان ارائه هر درس پایه ۲۴ ساعت است.
۱- اقتصاد برای مدیران                                                          
۲- مدیریت استراتژیک                                                    
۳- مدیریت مالی و روش های تأمین مالی بنگاهها                                                  
۴- مدیریت منابع انسانی و شایسته سالاری                                   
۵-مباحث نوین در رفتار سازمانی                           
دروس تخصصی گرایش مدیریت منابع انسانی
مدت زمان ارائه هر درس در این گرایش ۲۴ ساعت است.
۱- مدیریت نوآوری و کارآفرینی سازمان
۲-استراتژی های مدیریت منابع انسانی
۳- کوچینگ و رهبری سازمانی
۴- قانون کار، بیمه، مالیات و قانون خدمات کشوری
۵- مباحث نوین در مدیریت منابع انسانی
دروس تخصصی گرایش مدیریت بازاریابی
مدت زمان ارائه هر درس در این گرایش ۲۴ ساعت است.
۱- مدیریت ارتباط با مشتریان
۲- استراتژی های بازاریابی
۳- مدیریت برند
۴- مدیریت فروش
۵- بازاریابی دیجیتال
دروس تخصصی  گرایش مدیریت استراتژیک
مدت زمان ارائه هر درس در این گرایش ۲۴ ساعت است.
۱- تدوین طرح کسب و کار
۲- مدیریت استراتژیک پیشرفته
۳- آینده پژوهی
۴- تفکر سیستمی
۵- استراتژی عملیات
دروس تخصصی گرایش مدیریت مالی
۱- اصول سرمایه گذاری در بورس                                          
۲- آشنایی با روش های تأمین مالی                                                                        
۳- ارزش گذاری بنگاههای اقتصادی                                                
۴- ارزیابی اقتصادی طرح های سرمایه گذاری                                              
۵- آشنایی با قوانین مالیات، بیمه و سامانه های مرتبط                         
تنظیمات قالب